Sunday, April 17, 2005

دلم گرفته

سلام
باز دوباره دلم گرفته . فکر میکنید چه احساسی داره وقتی یک نفر رو از ته قلبت دوست داری و این دوست داشتن 3 سال که جریان داره و در این 3 سال این عشق یک طرفه بوده و هست . حتما جوابتون اینه که "خیلی سخته" . آره تا سر حد مرگ سخته . سه سال درگیر این مشکلم و این و میدونم که خودم مسولم و نه طرف مقابل . کسی دوست دارم که شب و روزم و پر کرده کسی که کیلومتر ها از من دوره ولی کاش این فاصله فقط به کیلومتر ختم می شد . مشکل اصلی فاصله قلبی اون از من ِ و چه سخته..
ای کسی که عاشقتم اگه صدای این " حنجره" همیشه عاشق رو میشنوی بدون که این حنجره هنوزم به عشق تو پر طنین ترین صداست.
( تا حنجره باقیست فریاد باید زد)

1 comment:

Anonymous said...

Oh My God

به جون مامانم من این حرفها رو ننوشتم ولی یکی از دل من این حرفها رو کپی کرده. اینها حرفهای منه. حنجره، 3 سال، عشق و صدای پر طنین.............

ولی فقط با این تفاوت که اون کس جای شنیدن صدای حنجره ام اونقدر فشارش داد که خفه شد و بعدش خودش گذاشت و رفت

( تا حنجره باقیست فریاد باید زد)
اما افسوس که حنجره من بریده شده