Monday, October 24, 2005

صبور

واسه اين تبسم ِ سرد ..... كه رو صورتم نشسته
عمريه يه بغض تنها ..... راه ِ اين گلو رو بسته
پشت ِ ديوار ِ يه لبخند ..... پنهون ِ بغض صبورم
من اسير ِ خاطراتم ..... تُو اطاق ِ سوت و كورم
تُوي هر كنج ِ اطاقم .... روي هر ديوار ِ تن سرد
يكي با گريه نوشته .... كه بيا به خونه برگرد
آخه از وقتي كه رفتي .... غصه هام مرثيه خونن
حسرتم قد ِ يه دنياست .... با خودم تنها ميمونم
تُوي اين قفس من اما ..... ياد ِ هر خاطره شبها
منتظر واسه طلوعت ..... ميشينم تا صبح فردا
دل صبور خسته و ياقي ..... تُو شباي بي چراغي
هنوزم پشت ِ حصار ِ ..... بغض ِ اين حنجره باقي
ر . م

7 comments:

Anonymous said...

ye taghire kheili kheili bozorg ... ye etefaghe khoob too rah shaEri e shaEre mahboob ;) ... ummmm... in yeki dige kheili sakhte ke bekham rajebesh harf bezanam ... vali aalie ... manam kheili doosesh daram chon hesse ghashangi too adam ijad mikone :) ...
moafagh bashi mese hamishe
be roozi ke arezoosho dari chizi namoonde :) !

Anonymous said...

شب سردی است و من افسرده
راه دوری است و پايي خسته
تيرگی هست و چراغی مرده
می کنم تنها از جاده عبور
دور ماندند زمن آدمها
سايه ای از سر ديوار گذشت
غمی افزود مرا بر غمها
فکر تاريکی و اين ويرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی
نيست رنگی که بگويد با من
اندکی صبر سحر نزديک است
هر دم اين بانگ بر آرم از دل
وای اين شب چقدر تاريک است
خنده ای کو که به دل انگيزم
قطره ای کو که به دريا ريزم
صخره ای کو که بدان آويزم
مثل اينست که شب نمناک است
ديگران را هم غم هست به دل
غم من ليک غمی غمناک است
هر دم اين بانگ بر آرم از دل
وای اين شب چقدر تاريك است
اندکی صبر سحر نزديک است


به زیبایی فرداها ایمان داشته باش
امام سجاد میگه : اگر تنهاترین تنها هم باشم ،بازهم خدا با من است
یاعلی ، حق نگهدار

Anonymous said...

سلام رفیق
یه ترانه با احساس دیگه که آدم وقتی میخونه کم میاره. واقعا نمیدونم چی بگم
فقط تو این شبا دعا میکنم
التماس دعا

Anonymous said...

faghat mitoonam begam asheghesh shodam

Anonymous said...

salam web besyar gashangist ba neveshtahayat vali nemidanam chera ta abad ra ba ain neveshty manaye an avaz mishavad movfagh bashid parihchehr.blogfa.com

Anonymous said...

salam reza jon:
mostafa hastam az toronto canada va mikham az sherat baraye Cd estefadeh konam choon mikham bekhonam
makan_makan2002@yahoo.com

Asal Sky said...

raftaneh kasi ke adam dostesh dareh kheli sakhteh. inke bebini hich kari az dastet bar nemiyad ke betoni negahesh dari. inke bedoni on dige dostet nadareh ama to hanooz asheghane miparastish, inke bebini eshgheto zireh pahash leh mikoneh, va belakhareh inke bebini eshghesh tamom shodeh mese ye sigar ke be tahesh resideh, akhhh ke dost dashtan vaghean yek hese ashenat ke bazi vaghta gharib misheh ...