Sunday, January 07, 2007

غروب تا طلوع و انتظاری خسته کننده و تکراری

سلام .... اومدم یکم گله و شکایتی کنم از کسانی که هرگز این متن رو نخواهند خواند ... شکایت ِ من از سیاوش ِ قمیشی و شرکت کلتکس و فریبا فروهر هست ... سیاوش ِ عزیز همیشه با ذکر ِ یه تاریخ ِ حدودی وعده آلبوم ِ جدید رو میده و همه ما رو خوشحال میکنه . ولی ای کاش اون تاریخ حتی یکم به تاریخ ِ واقعی نزدیک بود. همیشه از یک تا 4-5 ماه اینور اونور میشه این ماجرا .. شرکت کلتکس هم در این ماجرا کم مقصر نیست و با تبلیغ های کم و ظعیفش حصابی همه هوادارای سیاوش رو کلافه میکنه . همه این پیگیری ها به عهده فریبا فروهر خواهر ِ لیلا فروهر هست که رسما مدیر برنامه سیاوش ِ قمیشی هست ! حالا هم معلوم نیست تا کی باید در انتظار ی این آلبوم بشینیم ولی جای شکرش باقی ِ که این همه انتظار نتیجش همیشه خستگی ِ این انتظار رو از دل ِ ادم بر میداره .... سیاوش ِ عزیز منتظر ِ آلبوم ِ غروب تا طلوعت هستیم .... راستی یه ترانه هم من دارم به اسم ِ غروب تا طلوع که اگر برین رو وب سایتم میتونین اون و بخونین
شای بشین و برقرار

1 comment:

Anonymous said...

سلام داش رضا. خوبی؟ خیلی شرمندتم. زندگیم اینقدر پیچ در پیچ شده که دیگه خیلی وقته به هیشکی سر نمیزنم. چطوری؟ دلم برات خیلی تنگ شده بود. قبلا سه-چهار باز بهت سر زدمو چون آپ نکرده بودی فکر کردم دیگه هیچوقت آپ نمیکنی. دیشب خواب دیدم دارم باهات چت میکنم و امروز با خودم گفتم حتما بهت سر بزنم. و الان اینجام!!!
به وبسایتت هم سر زدم. محشره. همه کارات عالیه
همیشه شاد باشی و برقرار