Monday, February 13, 2006

ای عاشقان ای عاشقان شب را چراغانی کنید

ای عاشقان ای عاشقان شب را چراغانی کنید ..... ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید
----------------------------------------------------
کنار ِ شعله های آتیشه داخل ِ آتش کده کوچیک ِ خونمون تنها نشستم و به برف ِ آهسته ولی یک دست ِ اونور ِ شیشه نگاه میکنم. دفتر ِ شعرم مثل همیشه کنارم هست. صفحه سفیدی رو باز میکنم. احساس ِ خاصی همه وجودم رو به وجد آورده. میخوام که این احساس رو با تن سفید کاغذ و جوهر مشکی قلم شریک بشم.... اما صدای در زدن ِ یک غریبه اونور ِ در همه خلوتم رو به هم میریزه ... گفتم غریبه !!! آخه عادت کردیم که به اونایی که نمیشناسیم بگیم غریبه. در رو آروم باز میکنم ... کسی اونور در نیست ولی چیزی تمام توجه من رو به خودش جلب میکنه ... یا شاخه گل سرخ روی پا دری ... خوب که نگاه کردم دیدم جلوی هر پا دری یک گل سرخ نشسته .... شاخه گل رو بر میدارم ...بو میکنم .... یک گلبرگش رو ازش به امانت میگیرم و لای برگ های سفید ِ دفترم میذارم ... حالا دیگه اونا سفید و خالی نسیتن
روز ِ عشق به همه شاد باد

5 comments:

Anonymous said...

Mesle hamishe tanha jaie ke mishe ghashangtarin matna o taraneharo toosh peida kard ...
vaghan ziba o ba ehsas bood
merC
hamishe khandoon bashi

Razy said...

رزهاي سرخ دسته گلت را پر پر ميکنم
برگ برگش را
دفتري ميسازم, يادگاري
آمدنت
بودنت را
و رفتنت را هم
با شاخه هاي بلند سرو
باقلمهاي زندگي ام
ثبت ميکنم

HAPPY VALENTINE!gheyi ghashang bood matnet!

Anonymous said...

gharibehee neshoonet bedam...divooneh...

magzam soot mikeshe az inhameh rang...

Anonymous said...

Don't
walk in front of me,
I may not follow.
Don't walk behind me,
I may not lead.
Walk beside me and
be my friend
.....
rezaye aziz salam. rooze eshgh mobarak. omidvaram hamsihe shad bashi

Asal Sky said...

YEK ashenaye ashegh ya yek ashnai ke hamisheh yek gharbeh bodeh ama ashegh.