Monday, August 08, 2005

با تو یا بی تو

اهل ِ نفرین نبودم .... خودت میدونی
سردو غمگین نبودم ..... خودت میدونی
با تو یا بی تو برام فرقی نداره ..... مثل ِ شب سیاست دلت رنگی نداره
من و زندونی نکن تو کنج ِ قلبت ...... الهی بیاد برام پیغوم ِ مرگت
با تو . تُو زندون ِ تو مردم عزیزم ...... دیگه احساسی ندارم اشک بریزم
من نگاهم به نگات گرم ِ هنوزم ..... تُوی ِ دوزخ ِ چشات دارم میسوزم
الهی که روی ِ خوش هرگز نبینی ...... تا که زنده ای تُو کنج ِ غم بشینی
الهی که روز و شب برات سیاه شه ..... همه دقایقت باد ِ هوا شه
دارم از تو رو دلم یه زخم کهنه ..... روی زخمات روزگار نمک بپاشه
ر . م
-------------------------------
هم صدا با مریم حیدرزاده

1 comment:

Asal Sky said...

akh akh faseleye eshgho tanafor hamisheh migan be andazeye ye TAREH MOE, ama man ghabol nadaram. adame ashegh hich vaght motanafer nemisheh va bazi vaghta bi rahm misheh. bazi vaghtam hameye ehsasesho mizareh to gozashte o khonsard be soye ayadeh mireh... akhe ke rozegare gharibist